Sortowanie

Sortowanie

Kategoria Główna

Kategoria Główna
  • Pokaż wszystkie
  • Scenariusze zajęć (1380)
  • Kalendarium (60)
  • Inspiracje (57)
  • Scenariusze przedstawień (20)
  • Materiały dodatkowe (15)
  • Informacje (5)

Kategoria Wiekowa

Kategoria Wiekowa
  • Pokaż wszystkie
  • Dzieci Starsze (702)
  • Dzieci Młodsze (698)

Tylko bezpłatne

Tylko bezpłatne
  • Tematy bezpłatne (136)
  • Inspiracje (57)


Wyszukiwarka tematów

W marcu jak w garncu – Dzieci Starsze – Skąd wiemy jaka będzie pogoda?

W marcu jak w garncu – Dzieci Starsze – Skąd wiemy jaka będzie pogoda?

29 lutego, 2020

Przedszkolaki dowiedzą się, dlaczego ważna jest prognoza pogody i spróbują sami ją zaprezentować. Nauczą się trzeciej zwrotki piosenki „Marzec Czarodziej”, wykonują kartę pracy „W marcu jak w garncu”, a także pracę plastyczną „Marcowy garnek”.

W marcu jak w garncu – Dzieci Starsze – W rytmie pogody

W marcu jak w garncu – Dzieci Starsze – W rytmie pogody

29 lutego, 2020

Przedszkolaki rozwiną umiejętności matematyczne poprzez układanie rytmów, klasyfikowanie według wielkości i porównywanie liczebności zbiorów. Poćwiczą także umiejętność orientacji w przestrzeni poprzez poruszanie się według podanej instrukcji oraz wezmą udział w zabawach rytmicznych z wykorzystaniem instrumentów muzycznych.

W marcu jak w garncu – Dzieci Starsze – Woda wokół nas

W marcu jak w garncu – Dzieci Starsze – Woda wokół nas

29 lutego, 2020

Przedszkolaki poprzez wykonywanie doświadczenia poznają właściwości oraz różne stany skupienia wody. Zapoznają się ze schematem jej obiegu w przyrodzie oraz sposobami na jej oszczędzanie. Podzielą również wyrazy na sylaby oraz wyróżnią głoski w nagłosie i wygłosie.

W marcu jak w garncu – Dzieci Starsze – Co się kryje w marcowym garnku?

W marcu jak w garncu – Dzieci Starsze – Co się kryje w marcowym garnku?

29 lutego, 2020

Przedszkolaki poznają przysłowie „W marcu jak w garncu”, a poprzez wiersz „Marzec” dowiedzą się, co ono oznacza. Rozpoczną naukę piosenki „Marzec czarodziej” oraz poznawanie właściwości wody poprzez doświadczenia.

Wiosna, wiosna

Wiosna, wiosna

29 lutego, 2020

W tym wpisie znajdziesz linki, dzięki którym stworzysz kompletne, ciekawe zajęcia dla przedszkolaków o tematyce związanej z przedwiośniem, wiosną i pogodą. Zawarte są tu odnośniki do opowiadań, wierszyków, piosenek, zabaw matematycznych, logicznych, ruchowych, kodowania, zabaw w języku angielskim, pomocy dydaktycznych, kart pracy, gier, puzzli, prac plastycznych, a także kolorowanek.

Zdrowe zęby mam, bo o nie dbam

Zdrowe zęby mam, bo o nie dbam

23 lutego, 2020

Zbiór wszystkich wpisów (scenariusze i inspiracje do zajęć) związanych z tematem: Zdrowe zęby mam, bo o nie dbam

Zdrowe zęby mam, bo o nie dbam – Dzieci Młodsze – Dzień Kobiet

Zdrowe zęby mam, bo o nie dbam – Dzieci Młodsze – Dzień Kobiet

23 lutego, 2020

Przedszkolaki wysłuchają wiersza: „Co to za święto?”, który będzie doskonałym wprowadzeniem do rozmów o Dniu Kobiet. Wykonają kartę pracy: „Kwiaty dla Pań” oraz pracę plastyczną: „Tulipan”. Rozwiną sprawność fizyczną wykonując taneczny zestaw ćwiczeń gimnastycznych oraz usprawnią aparat artykulacyjny wykonując gimnastykę buzi i języka.

Zdrowe zęby mam, bo o nie dbam – Dzieci Młodsze – Dzień Dentysty

Zdrowe zęby mam, bo o nie dbam – Dzieci Młodsze – Dzień Dentysty

23 lutego, 2020

Przedszkolaki obchodząc Dzień Dentysty wysłuchają i obejrzą historyjkę obrazkową: „O Jurku, którego bolał ząb”, dzięki czemu dowiedzą się dlaczego ważne są wizyty w gabinecie dentystycznym. Mali dentyści będą mieć okazję rozwinąć sprawność manualną podczas plombowania „zębów” oraz pamięć ucząc się drugiej zwrotki piosenki: „Myję zęby”.

Zdrowe zęby mam, bo o nie dbam – Dzieci Młodsze – Liczymy ząbki

Zdrowe zęby mam, bo o nie dbam – Dzieci Młodsze – Liczymy ząbki

23 lutego, 2020

Przedszkolaki wezmą udział w wielu zabawach matematycznych i ruchowych rozwijających umiejętność liczenia, rozpoznania cyfr i kierunków w przestrzeni. Wykonają także kartę pracy: „Policz i zakreśl” oraz pracę plastyczną: „Zdrowe ząbki”.

Zdrowe zęby mam, bo o nie dbam – Dzieci Młodsze – Wiem, jak dbać o moje ząbki

Zdrowe zęby mam, bo o nie dbam – Dzieci Młodsze – Wiem, jak dbać o moje ząbki

23 lutego, 2020

Przedszkolaki wyciągną wnioski z eksperymentu: „Dlaczego ważne jest mycie zębów?” oraz dowiedzą się jak prawidłowo myć i nitkować zęby. Wezmą również udział w zabawach kształtujących te nawyki higieniczne, a także nauczą się pierwszej zwrotki piosenki: „Myję zęby”.