Sortowanie

Sortowanie

Kategoria Główna

Kategoria Główna
  • Pokaż wszystkie
  • Scenariusze zajęć (1380)
  • Kalendarium (60)
  • Inspiracje (57)
  • Scenariusze przedstawień (20)
  • Materiały dodatkowe (15)
  • Informacje (5)

Kategoria Wiekowa

Kategoria Wiekowa
  • Pokaż wszystkie
  • Dzieci Starsze (702)
  • Dzieci Młodsze (698)

Tylko bezpłatne

Tylko bezpłatne
  • Tematy bezpłatne (136)
  • Inspiracje (57)


Wyszukiwarka tematów

Miłośnicy przyrody – Dzieci Młodsze – Dzień Ziemi

Miłośnicy przyrody – Dzieci Młodsze – Dzień Ziemi

12 kwietnia, 2020

Przedszkolaki świętując Dzień Ziemi rozwiążą zagadkę słowną, ułożą puzzle i wykonają prace plastyczną „Nasza Ziemia”. Rozwiną zwinności i sprawność fizyczną wykonując zestaw ćwiczeń gimnastycznych oraz udadzą się na spacer w celu podziwiania otaczającej przyrody.

Miłośnicy przyrody – Dzieci Młodsze – Segregujemy odpady

Miłośnicy przyrody – Dzieci Młodsze – Segregujemy odpady

12 kwietnia, 2020

Przedszkolaki obejrzą fragment bajki „Eko-Patrol. Segregacja śmieci”, który będzie doskonałym wprowadzeniem do rozmów i zabaw kształtujących nawyk prawidłowego segregowania śmieci. Wykonają kartę pracy „Posegreguj śmieci” oraz nauczą się drugiej zwrotki piosenki „Świat w naszych rękach”.

Miłośnicy przyrody – Dzieci Młodsze – Ekologia czyli co?

Miłośnicy przyrody – Dzieci Młodsze – Ekologia czyli co?

12 kwietnia, 2020

Przedszkolaki wezmą udział w zabawach, dzięki, którym poznają pojęcie „ekologia” i zasady ekologicznego życia. Wysłuchają wiersza „W plenerze” oraz nauczą się pierwszej zwrotki i refrenu piosenki „Świat w naszych rękach”.

Miłośnicy przyrody – Dzieci Starsze – Dzień Drzewa

Miłośnicy przyrody – Dzieci Starsze – Dzień Drzewa

12 kwietnia, 2020

Przedszkolaki obchodząc Dzień Drzewa zastanowią się jak ono rośnie, z jakich części się składa i do czego jest potrzebne. Wykonają pracę plastyczną „Wiosenne drzewo”, rozwiną zwinność i sprawność fizyczną wykonując zestaw ćwiczeń gimnastycznych oraz wezmą udział w spacerze w celu obserwacji i przytulania się do drzew.

Miłośnicy przyrody – Dzieci Starsze – Skąd się bierze prąd?

Miłośnicy przyrody – Dzieci Starsze – Skąd się bierze prąd?

12 kwietnia, 2020

Przedszkolaki obejrzą film edukacyjny „Nie taki prąd straszny”, dzięki któremu dowiedzą się skąd się bierze prąd, jakie są nowe sposoby jego wytwarzania, a także jak i dlaczego warto go oszczędzać. Wykonają kartę pracy „Bez prądu, ja nie mogę pracować” oraz narysują urządzenie elektryczne bez którego nie wyobrażają sobie życia.

Miłośnicy przyrody – Dzieci Starsze – Dzień Ziemi

Miłośnicy przyrody – Dzieci Starsze – Dzień Ziemi

12 kwietnia, 2020

Przedszkolaki świętując Dzień Ziemi rozwiążą zagadkę słowną, ułożą puzzle i wykonają prace plastyczną „Nasza Ziemia”. Rozwiną zwinności i sprawność fizyczną wykonując zestaw ćwiczeń gimnastycznych oraz udadzą się na spacer w celu podziwiania otaczającej przyrody.

Miłośnicy przyrody – Dzieci Starsze – Segregujemy odpady

Miłośnicy przyrody – Dzieci Starsze – Segregujemy odpady

12 kwietnia, 2020

Przedszkolaki wysłuchają wiersza „Sprzątanie Świata”, który będzie doskonałym wprowadzeniem do rozmów i zabaw kształtujących nawyk prawidłowego segregowania śmieci. Wykonają kartę pracy „Posegreguj śmieci”, zapoznają się z symbolem recyklingu oraz nauczą się drugiej zwrotki piosenki „Ekodzieci”.

Miłośnicy przyrody – Dzieci Starsze – Ekologia czyli co?

Miłośnicy przyrody – Dzieci Starsze – Ekologia czyli co?

12 kwietnia, 2020

Przedszkolaki wezmą udział w zabawach, dzięki, którym poznają pojęcie „ekologia” i zasady ekologicznego życia. Wysłuchają wiersza „Ekologia”, wykonają grupową prace plastyczną oraz nauczą się pierwszej zwrotki i refrenu piosenki „Ekodzieci”.

Na wiejskim podwórku

Na wiejskim podwórku

4 kwietnia, 2020

Zbiór wszystkich wpisów (scenariusze i inspiracje do zajęć) związanych z tematem: Na wiejskim podwórku

Na wiejskim podwórku – Dzieci Młodsze – Zwierzęta i ich młode

Na wiejskim podwórku – Dzieci Młodsze – Zwierzęta i ich młode

4 kwietnia, 2020

Przedszkolaki poćwiczą klasyfikowanie zwierząt ze względu na gatunek i poznają nazwy poszczególnych osobników – zwierząt dorosłych obu płci i ich dzieci. Wykonają kartkę pracy „Zwierzęta i ich młode” oraz rozwiną sprawność fizyczną wykonując zestaw ćwiczeń gimnastycznych.