Pomoc

  1. Jeśli masz problemy z rejestracją lub logowaniem, zapoznaj się z naszą instrukcją: https://przedszkouczek.pl/jak-sie-zarejestrowac/
  2. Jeżeli chcesz dowiedzieć się o dostępnych planach i cenach to w pierwszej kolejności zachęcamy do założenia konta i zalogowania się na stronie (pkt. 1). Po zalogowaniu otrzymasz informację o dostępnych planach i cenach.
  3. Jeżeli chcesz pobrać materiały – patrz pkt. 1, po zalogowaniu na stronie materiały odpowiednie dla danego planu będą dostępne.
  4. Jeżeli masz problem z dostępem do materiałów po zalogowaniu do naszej strony:
    • spróbuj zalogować się na naszą stronę w trybie prywatnym przeglądarki (chrome, firefox, interet explorer, opera) lub przy użyciu innej przeglądarki internetowej.
    • spróbuj wyczyścić pliki cookies dla naszej witryny.
    • upewni się, że logujesz się używając właściwego konta (np. logujesz się przy pomocy zwykłego konta a aktywowałeś dostęp dla konta połączonego z Facebook).
  5. Jeżeli nie pamiętasz hasła skorzystaj z formularza resetowania hasła:
    • https://przedszkouczek.pl/login/?action=reset_pass
    • jeżeli po zresetowaniu hasła nie otrzymałeś linka resetowania na swoją skrzynkę email to sprawdź folder SPAM oraz upewnij się, iż logujesz się do właściwego konta email.
    • jeżeli podejmowałeś bardzo dużo nieudanych prób logowania system ze względów bezpieczeństwa mógł zablokować dostęp. Odczekaj 60 minut a następnie spróbuj zresetować hasło.
  6. Jeżeli masz problem z dokonaniem płatności przez naszą stronę skontaktuj się z nami to otrzymasz dane do przelewu.
  7. Jeżeli wysłałeś do nas zapytanie i nie otrzymałeś od nas odpowiedzi (na 99% wiadomości odpowiadamy w przeciągu 24 godzin) skontaktuj się z nami pisząc bezpośrednio na adres email kontakt@przedszkouczek.pl lub poprzez facebooka.

Jeśli masz inne pytanie lub powyższe instrukcje nie rozwiązują twoich problemów, napisz do nas: https://przedszkouczek.pl/kontakt/